משלוח חינם בכל הזמנה מעל 199 ₪!
זמן משלוח 2-5 ימי עסקים

🏠 > מאמרים

ציוד לכלבים – הצ’קליסט שאתם חייבים להכיר

סביר להניח שתחוו מערבולת רגשות גדולה כאשר תביאו הביתה את הכלב או הגור החדש שלכם. מצד אחד, אתם תתרגשו מחיית המחמד החדשה והמקסימה שלכם, אבל רוב הסיכויים שגם תדאגו קצת כיצד הם יתאימו למשפחה, והאם אתה מוכנים לטפל בהם היטב.

 

זה מאוד טבעי לחוות את הרגשות הללו, ועל מנת להקל עליכם את התהליך, לתת לכם ביטחון  ולאפשר לכם ליהנות מהחלקים הטובים ביותר שבו, הכנו עבורכם את הצ’קליסט לציוד לכלבים שכל אחד/ת צריכים להחזיק.

אם תקראו את כל המאמר עד סופו, אנו בטוחים שתמצאו את כל הציוד לכלבים שצריך, ויותר מכך. כך תבטיחו לו לגדול ולהתפתח בסביבה בריאה, תוכלו לספק לו את כל צרכיו ולהיות בטוחים שאתם מטפלים בו כראוי.

ציוד לכלבים
חנות חיות מחמד – ציוד לכלבים

ציוד לכלבים

מיטה לכלב

הגור שלכם זקוק למיטה נוחה לישון בה. הקפידו להתאים את המיטה לגודלו של הכלב ולספק לו מיטה רחבה מספיק, בה יוכל להתמתח, להתרווח ולישון בתנוחות שונות.

תוכלו למצוא בחנות מגוון של מיטות בגדלים ומבדים שונים ואף להתאים להן כריות ומצעים נוחים ונעימים. חשוב לוודא שהמיטה והמצעים עשויים מחומרים לא אלרגנים לחלוטין ועמידים בפני לעיסה.

חשוב לדעת, שכמו לבני אדם, גם לכלבים יש להתאים מצעי קיץ וחורף, וכן חשוב לדאוג למצעים נקיים. לכן חשוב להצטייד ב – 2 סטים לכל הפחות עבור כל עונה.

אם יש לכם בית גדול, כדאי לרכוש שטיחי רביצה, בהם הכלב יכול להתחמם ולנוח לצידכם בכל שעות היום.

קערות אוכל לכלבים

תזדקקו ל- 2 קערות נפרדות עבור האוכל והשתייה של הכלב שלכם וכן למתקן הגבהה. חשוב לדאוג למים נקיים וכן לאוכל טרי. הקפידו למלא את קערת האוכל של כלבבכם רק לפי הצורך ולנקות אותה לעיתים קרובות.

מלונה לכלב

כלבים ששוהים בחצר ובמרחבים חיצוניים כמו מרפסת וכדומה זקוקים למלונה שתגן עליהם מרוחות וגשמים, ותספק להם מקום קריר לישון בו בלילות הקיץ החמים. ניתן להזמין מגוון של מלונות בהתאם לגודל הכלב, אך לא פחות חשוב לרפד את המלונה ולאבזר אותה בכריות ושמיכות שיספקו הגנה וחום לכלב.

בגדים לכלבים בגדים לכלבים

מאוד נפוץ בימינו להלביש כלבים, במיוחד בימי החורף, ובעיקר משום שאין ברירה, בכל מזג אוויר, קר ככל שיהיה, הכלב זקוק לטיולים באוויר הפתוח על מנת לפרוק אנרגיה ולרוקן את צרכיו.

כיום יש אינספור דגמים של בגדים לכלבים, שכוללים אפודות, מעילים, כובעים ואפילו גרביים ונעליים. אלו נועדו לשמור עליהם חמימים ויבשים ולהחזיר אותם הביתה נקיים.

חשוב מאוד לא להלביש את הכלב בזמן שהוא שוהה בבית. כמו כן, יש לוודא שנוח לו עם הבגדים שהוא לובש.

קולר נגד פרעושים

קולר נגד פרעושים הוא בין המוצרים הכי חשובים שעליכם לרכוש עבור כלבבכם. יש להתאימו לגודל הכלב ולגילו/ משקלו, ולהחליפו לפי הצורך.

פרט לקולר, באפשרותכם להימנע ממזיקים לא רצויים בעזרת אמפולות נגד פרעושים שמטפטפים לאורך עמוד השדרה של הכלב או טבליות/ זריקה נגד פרעושים שניתן לקבל אצל הווטרינר.

אם בחרתם באופציה של הקולר, וודאו שהוא לא הדוק או רופף מידי, כך שלא תוכלו להחליק פנימה 2 אצבעות.

חגורת בטיחות לכלב

גם הכלב שלכם זקוק לרתמה בטוחה בזמן הנסיעה ברכב. בין שמדובר בנסיעה קצרה לווטרינר או בנסיעה ארוכה לחופשה, וודאו שיש לכם ציוד מתאים לנסיעה ושהכלב שלכם בטוח ומוגן.

רצועה לכלב

עליכם לבחור את הרצועה בהתאם לגזע הכלב וגודלו. חשוב לוודא שהרצועה לא ארוכה או קצרה מידי ושאינה כבדה מידי. כמו כן, הרצועה צריכה להיות נוחה עבור הבעלים של הכלב, ולכן עליכם לוודא שמשיכתה על ידי הכלב לא תגרום לכם לכאב או אי נוחות ושהיא מספיק חזקה לשאת את כלבכם.

רתמות ורצועות שונות נועדו לרסן את הכלב ולמנוע ממנו למשוך אתכם בעת הטיול, ולרצועות מסוימות ניתן לחבר מתקן לשקיות לאיסוף צרכים. גם את המתקן וגם את השקיות ניתן לרכוש בחנות לחיות. בכל מקרה, וודאו שהרצועה מתאימה ונוחה לכלב ולא יוצרת אצלו אי נוחות, גירוי או שפשפת.

צעצועים לכלבים

כלבים שונים נמשכים לצעצועים שונים. יש שנהנים לנשוך צעצועי פלסטיק, אחרים נהנים מצעצועי בד ועוד. התאימו את גודל הצעצוע לגודל הכלב, ובחנו אילו צעצועים מגרים אותו לשחק.

צעצועי לעיסה לכלבים הנם חיוניים גם לצורך גירוי נפשי, והם מאפשרים לשמור על ניקיון השיניים של כלבכם. הם מגרים אותם להפעיל את הלסתות שלהם, ולכן מומלץ לבחור צעצוע שאינו קטן מידי, וגם כזה שעמיד בפני לעיסות ונשיכות.

מוצרי טיפוח לכלב

כלבים בעלי פרווה קצרה צריכים להיות מטופחים באופן קבוע, במיוחד כשהם מלקקים את עצמם ושערות פרוותם הקצרות נותרות בפיהם. השתמשו במברשת לכלב עם שיני גומי או במברשת קצרת זיפים, כדי לעסות את עורם ולעצב את פרוותם.

גזעים עם פרוות ארוכות יותר לסירוק עדין מדי יום כדי למנוע קשרים בפרוותם. אזורי הבעיה העיקריים הדורשים את מרב תשומת הלב נוטים להיות מאחורי האוזניים, בין הבהונות, מתחת לרגליים, בבתי השחי, בגב, ברגליים ומסביב לזנב.

כלבים מסוימים זקוקים לניקוי תכוף של העיניים. לשם כך ניתן להשתמש במגבונים ייעודיים לכלבים או לתינוקות עם עור רגיש.

הקפידו על שגרת מקלחות אחת לשבוע/ שבועיים או לפי הצורך. פרט לכך, דאגו לגזור את ציפורניו של כלבכם לפי הצורך ולצחצח את שיניו. תוכלו לשמור על בריאות הפה של כלבכם גם באמצעות חטיפים דנטליים.

תכשירי רחצה לכלבים

בחנות החיות תמצאו מגוון רחב של מוצרים כמו שמפו לכלבים, קונדישינר ואפילו תכשיר שנועד לתת לפרווה ניחוח נעים לאורך זמן. השתמשו בשמפו שמתאים לכלבכם. ייתכן שתצטרכו להתנסות ב- 2 או 3 תכשירים עד שתמצאו את השמפו המתאים.

משחת שיניים לכלבים

יש מגוון משחות שיניים לכלבים במגוון טעמים. מומלץ להתייעץ עם הווטרינר או עם נציג המכירות בחנות החיות באשר למשחה המתאימה ביותר לכלבכם. המברשת בדרך כלל עשויה סיליקון ומולבשת על האצבע. ניתן לשטוף אותה בקלות והיא מיועדת לשימוש חוזר.

שמירה על בריאות השיניים והפה של כלבבכם חיונית מאוד. היא תמנע דלקות ובעיות חניכיים, שהנן נפוצות בקרב כלבים מכל הגזעים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

אהבתי

אהבתי טוען...
עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0
חנות חיות קרוב לטבע

לקוחות יקירים, התגלתה בעיה קטנה באתר בגלישה במחשב בלבד.
צוות האתר עמלים כדי לפתור אותה במהירות.
במידה ונתקלתם בבעיה שלא ניתן ללחוץ על מוצרים ו/או שלא נפתח אפשר לעשות F5 (רענן) ולהמשיך מאותה נקודה.
אתכם הסליחה והמשך קנייה מהנה. (נוחה)

אל תחמיצו את המבצעים שלנו! 👇🏻

אנחנו לא שולחים ספאם!