משלוח חינם בכל הזמנה מעל 199 ₪!
זמן משלוח 2-5 ימי עסקים

🏠 > מאמרים

פרעושים לכלבים וחתולים

איך מרחיקים את הפרעושים מחיית המחמד הביתית ומנטרלים אותם מסביבת המחייה?

פרעושים הם הטפיל החיצוני השכיח ביותר בקרב בעלי חיים. פרט לכך שהם גורמים לגרד ובעיות עור אחרות, פרעושים לכלב או לחתול יכולים להעביר מחלות לבעלי חיים ולאנשים. רוב אוכלוסיית הפרעושים, בכללותם הביצים, הזחלים והגלמים, נמצאים בסביבת המחייה של חיית המחמד ובסביבת הבית.

 

פרעושים לכלבים וחתולים

הדרך האידיאלית להדברת פרעושים לכלבים וחתולים היא שימוש במוצרים שמכוונים לכל שלבי מחזור החיים של הפרעושים ומטפלת בסביבת חיית המחמד.

מחזור חיי הפרעושים והרחקתם מחיית המחמד שלך

מחזור החיים של הפרעושים מורכב מ- 4 שלבים: ביצים, זחלים, גלמים ובוגרים. הביצים מוטלות בין שערות הפרווה של חיית המחמד ועתידות ליפול ממנה ברחבי הבית.

הזחלים בוקעים מהביצים ומתפתחים בסביבת חיית המחמד על ידי הזנת צואת פרעושים מבוגרת (קרי דם מתעכל) הנופלת מהפרווה של חיית המחמד.

בסופו של דבר הזחלים טווים פקעות, לעתים קרובות בתוך סיבי השטיח. הגלמים הללו עמידים בפני הקפאה, ייבוש וקוטלי חרקים ויכולים לשכב במשך חודשים רבים.

פרעושים חדשים מתפתחים מגולם ויכולים להתחיל למצוץ מדמו של חיית המחמד תוך שעות בלבד.

מוצרי הדברת פרעושים

בעבר, וטרינרים ובעלי חיות מחמד ניסו לשלוט בפרעושים על ידי טיפול בסביבת המחיה שלהן בשלבי הזחלים והגלמים. גישה זו הייתה עתירת עבודה ודרשה יישומים תכופים. למרות שניתן היה ליישם כמה מוצרים ישנים יותר להדברת פרעושים על חיות מחמד, מוצרים אלה לא הרגו פרעושים במהירות מספקת או לא החזיקו מעמד לאורך זמן.

להלן 2 הפתרונות היעילים והבטוחים ביותר להרחקת פרעושים מחיית המחמד שלך:

אמפולות נגד פרעושיםאמפולות עם נוזל שמטפטפים לאורך עמוד השדרה של חיית המחמד. החומר נספג בזרם הדם של הכלב או החתול, וגורם למותם של הפרעושים המצויים על פרוותם. האמפולות מרחיקות וקוטלות את המזיקים ומותאמות לסוג חיית המחמד ולמשקלה.
אמפולה נגד פרעושים לחתול או לכלב מומלץ לטפטף יום לאחר הרחצה של חיית המחמד.
קולר נגד פרעושיםקולר שמולבש על צוואר חיית המחמד. הוא מתאים לכלבים ולחתולים, ומסייע בהרחקת ובקטילת מזיקים. קולרים מסוימים, כמו קולר סרסטו לדוגמה, מתאים גם לגורים צעירים.
כדור נגד פרעושיםכדורים נגד פרעושים ניתנים לכלבים בבליעה ומותאמים למשקל הכלב. (נקסגארד | ברבקטו)

שמירה על סביבת מחייה נקייה מפרעושים

שימוש בתרסיס נגד פרעושים יכול סייע בהרחקתם מהבית או מהגינה. מומלץ לפני הריסוס להסיר את כל המצעים בבית, לשאוב את השטיחים והריפודים ולשמור על חיית המחמד הרחק מאזור הריסוס בהתאם להוראות היצרן.

נגן וידאו אודות פרעושים לכלבים וחתולים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

אהבתי

אהבתי טוען...
עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0
חנות חיות קרוב לטבע

לקוחות יקירים, התגלתה בעיה קטנה באתר בגלישה במחשב בלבד.
צוות האתר עמלים כדי לפתור אותה במהירות.
במידה ונתקלתם בבעיה שלא ניתן ללחוץ על מוצרים ו/או שלא נפתח אפשר לעשות F5 (רענן) ולהמשיך מאותה נקודה.
אתכם הסליחה והמשך קנייה מהנה. (נוחה)

אל תחמיצו את המבצעים שלנו! 👇🏻

אנחנו לא שולחים ספאם!