משלוח חינם בכל הזמנה מעל 199 ₪!
זמן משלוח 2-5 ימי עסקים

🏠 > מאמרים

מוצרים שתוכלו לרכוש בחנות חיות

6 מוצרים שתוכלו לרכוש בחנות חיות מחמד כדי לפנק את ההולכים על 4 האהובים עליכם

 

חנות חיות

בין אם מדובר בצעצוע לעיסה חדש או בתוספי מזון בריאותיים, בעלי חיות מחמד כל הזמן מחפשים איך לפנק את חבריהם ההולכים על ארבע.

כדי לעזור לכם לבצע רכישות חכמות, ריכזנו עבורכם את 6 המוצרים הנמכרים ביותר בחנות בעלי חיים עבור כלבים וחתולים, כדי שתפנקו את חיות המחמד שלכם כמו שבאמת מגיע להם.

1. צעצועים לכלבים

בכל חנות חיות תמצאו מגוון רחב של צעצועי לעיסה במרקמים וטעמים שונים. צעצועי לעיסה שונים מסייעים לשמור על בריאות הפה והחניכיים של כלבכם, ואף מספקים לו דרך נפלאה לפרוק אנרגיה. אם אתם מחפשים מוצרים לעיסים שאינם נגמרים, תוכלו לבחור מבין צעצועי גומי או בד שונים, שיחזיקו מעמד פרק זמן ממושך.

2. מתקני גירוד לחתולים 

כמו שכלבים אוהבים ללעוס, חתולים אוהבים לגרד. אם אתם רוצים לשמור על הספה שלכם שלמה ולא להקריב את איכות הרהיטים שלכם ברחבי הבית, היכנסו לחנות חיות מחמד ורכשו עמוד גירוד. זו אטרקציה נפלאה לחתול שתעסיק אותו ודרך נהדרת להראות לו שאכפת לכם ממנו.

חנות חיות

3. חטיפים לכלבציוד לכלבים

תמיד כולל גם חטיפים, שמסייעים לאלף את הכלב, להתנות אצלו הרגלים רצויים ולתת לו חיזוקים חיוביים. האמת היא, שהחטיפים הם גם דרך נפלאה לפנק את הכלב סתם כאשר מתחשק לכם. אם אתם רוצים להפיק מהם ערך מוסף, תוכלו לרכוש לכלבכם ממתקים דנטליים, ששומרים על בריאות הפה והשיניים שלו.

4. מעילים לכלבים

במהלך הטיולים מחוץ לבית בעונה הקרה עליכם לדאוג לכלבכם ולסייע לו לשמור על טמפרטורת הגוף. יש מגוון של מעילים ואפודות לכלבים שנותנים מענה יעיל ואופנתי כאחד.

5. צעצועים לחתוליםציוד לחתולים

חייב לכלול כמה טיזרים מעניינים שימשכו את תשומת הלב שלהם ויגרמו להם לקפוץ, לתפוס בכפותיהם ולגרד ופשוט ליהנות. יש מגוון רחב של צעצועים שניתן לבחור ולהחליף מידי פעם לצורך הגיוון.

6. חגורת בטיחות

בעלי כלבים רבים נהנים לטייל עם כלביהם, לצאת למקומות מרוחקים בטבע, לחוף או לביקור במקום אחר. כדי להבטיח נסיעה בטוחה ורגוע ניתן לרכוש בכל חנות חיות מחמד חגורת בטיחות שמתחברת לרצועת הכלב ושומרת עליו חגור במושב הנסיעה.

רוצים להכיר דרכים נוספות באמצעותן תוכלו לפנק את הכלב או החתול הביתי שלכם? אנו זמינים לייעץ ולעזור לכם כדי שתוכלו לתת לחיית המחמד שלכם את הטוב ביותר.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

אהבתי

אהבתי טוען...
עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0
חנות חיות קרוב לטבע

לקוחות יקירים, התגלתה בעיה קטנה באתר בגלישה במחשב בלבד.
צוות האתר עמלים כדי לפתור אותה במהירות.
במידה ונתקלתם בבעיה שלא ניתן ללחוץ על מוצרים ו/או שלא נפתח אפשר לעשות F5 (רענן) ולהמשיך מאותה נקודה.
אתכם הסליחה והמשך קנייה מהנה. (נוחה)

אל תחמיצו את המבצעים שלנו! 👇🏻

אנחנו לא שולחים ספאם!