משלוח חינם בכל הזמנה מעל 199 ₪!
זמן משלוח 2-5 ימי עסקים

🏠 > מאמרים

מונג’ אוכל לכלבים וחתולים

מונג אוכל לכלב

מונג’ נולד בשנת 1963 מאינטואיציה של בלדסארה מונגה

זה היה הימור גדול מכיוון שהוא הציג קונספט חדש להאכלת כלבים וחתולים באיטליה וגם חדשות נהדרות עבור אלה שאהבו את חיות המחמד שלהם ורצו ברווחתם. באותן שנים איטליה חוותה שינוי גדול. מיליוני איטלקים עברו מהכפר אל הערים. חברינו ארבע הרגליים הפכו לחלק ממשק הבית שדורשים יותר ויותר טיפול ותשומת לב. Baldassarre Monge בלדסר מונג הבין ששינוי בתזונת הכלבים והחתולים נחוץ מכיוון שהצרכים התזונתיים שלהם שונים מאוד מאלה של בני אדם. כך החברה גדלה בהתמדה עם השנים, השקיעה בחדשנות, מחקר ואיכות, התמודדות עם שווקים זרים והכנסת קונספט חדש של מוצרים באיטליה, והשיגה שיאים לא רק בארצנו, אלא ברחבי אירופה.

Monge Natural Superpremium

מציע תזונה מלאה ומאוזנת בהתאם לגודלו של כל כלב. שקלנו כמה היבטים שגם אתם תלמדו עליהם על ידי הסתמכות על אלה שמציעים מתכונים טעימים עשירים בחומרים מזינים החיוניים לרווחה היומיומית של הכלב שלכם כבר למעלה מ-50 שנה. כל התכשירים המוצעים הם אידיאליים לשמירה על משקל הגוף של הכלב שלך תחת שליטה, גם בהתאם לגילו ולפעילותו. מקורות חלבון באיכות הגבוהה ביותר, שומנים, ויטמינים ומינרלים הם הרכיבים התזונתיים הבסיסיים לכל יום. התכשירים מתאפיינים במתכונים עם יותר בשר טרי ולכן עם פחות דגנים * (* בהשוואה לקו Gemon high premium quality). אל תדאג יותר מה הכי טוב עבור הכלב שלך, כי Monge Natural Superpremium יעשה זאת עבורך ועבור חיית המחמד שלך. כל המתכונים ללא צבעים וחומרים משמרים מלאכותיים, תוצרת איטליה ומבחן ללא אכזריות מובטחת.

כלבים קטנים במיוחד

במשקל של עד 2 ק”ג. בעלי חיים שבדרך כלל אוהבים לגור בדירה ובעיר, עם צרכים תזונתיים מאוד מיוחדים: מהיום Monge ידאג להם בצורה ספציפית.

מיני

כלבים קטנים ממשקל 2 ק”ג עד 8 ק”ג. החיות הללו לא מפסיקות להדהים אותנו עם החיות והעליזות שלהן. הפתיעו גם אותו עם אוכל טעים ומותאם במיוחד עבורו.

כלבים בינוניים

בין 8 ק”ג ל-25 ק”ג נכנסים לקטגוריה זו. הם החיות המתאימות ביותר למשפחה שיש לה ילדים וכמו הקטנים שלנו הם זקוקים לאותה אהבה ותשומת לב מיוחדת.

מקסי

כלבים במשקל של יותר מ-25 ק”ג. גודלם תואם לעתים קרובות לדרישת אנרגיה ניכרת. עם זאת, קחו בחשבון שגם כלב גדול דורש תזונה מאוזנת.

מונופרוטאינים

לכלבים הזקוקים לתזונה ספציפית, Monge Natural Superpremium מציעה מוצרי מונופרוטאין, שכל אחד מהם מנוסח עם חלבון יחיד ממקור מן החי.

התמחויות

מיוחדות המיועדות לכלבים מכל הגזעים כדי לגוון את התזונה היומיומית, מתכונים המוקדשים לבעלי חיים רגישים במיוחד, לפעילים ודינמיים או לבעלי נטייה לעודף משקל.

VetSolution

VetSolution הוא קו מזון מלא דיאטטי לבעלי חיים המיועדים לשימושים תזונתיים מסוימים ( Reg. CE  n.354/2020 ). MONGE VETSOLUTION משופרת על ידי דור חדש של פרה-ביוטיקה (Xylo-oligosaccharides). קו הדיאטות היבשות מכיל תרכיז מיץ מלון, מקור טבעי לנוגדי חמצון ראשוניים לנטרול רדיקלים חופשיים (כמו superoxidedismutasi), בינתיים הדיאטות הקו הרטוב מכילות נוקלאוטידים חופשיים לתמיכה במערכת החיסון. כל דיאטות MONGE VETSOLUTION נוצרו גם ללא דגנים. MONGE VETSOLUTION משלב את המושגים החשובים הללו כדי להבטיח את היעילות המרבית של כל הזנה דיאטטית.

נוסחה ללא דגנים

כל MONGE VETSOLUTION פותחו ללא דגנים. גישת הנוסחה ללא דגנים עוזרת להגביל את עומס העבודה במערכת העיכול, תוך אופטימיזציה של המטרה התזונתית הספציפית של כל מזון דיאטטי. מקורות עמילן נפוצים מוחלפים באלה חלופיים כמו: עמילן טפיוקה, תפוחי אדמה ואפונה.

XOS פרביוטיקה

Xylooligosaccharides (XOS) הם פחמימות בלתי ניתנות לעיכול המגיעות למעי הגס ופועלות כחומרי הזנה לפלורת החיידקים במעיים. XOS מתנגד לחומציות קיבה ואנזימי מערכת העיכול. XOS אינם נספגים אלא מותססים על ידי מיקרואורגניזמים במעיים ומאפשרים צמיחה סלקטיבית של פלורת המעי. XOS יכול גם לתמוך, על ידי פעולה משלימה, במנגנונים הפיזיולוגיים של המעיים ולווסת את מעבר המעיים.

תרכיז מלון מיץ (קו יבש)

בעלי חיים עם מטרות תזונתיות מסוימות קשורות בדרך כלל לייצור מוגבר של רדיקלים חופשיים. ייצור יתר זה של רדיקלים חופשיים קשור לפעולה ישירה על שומנים, חלבונים ו-DNA תאי, מה שמגביר את התהליכים המטבוליים השליליים. תרכיז מלון המיץ, מקור טבעי של אנטגוניסטים ראשוניים של רדיקלים חופשיים (כמו סופראוקסידדימוטאזי), הפועל כמחסום נוגד חמצון ראשוני, לנטרול הרדיקלים החופשיים.

נוקלאוטידים (WET LINE)

נוקלאוטידים תזונתיים חיוניים לתמיכה התזונתית של מערכת החיסון, מערכת המעיים, ולקידום שיקום תזונתי בחיות מחמד. נוקלאוטידים חופשיים, המתקבלים משמרים שעברו הידרוליזה, ממלאים תפקיד בולט בתאים המתרבים במהירות היכן שהם נחוצים לשיקום תזונתי הדרגתי. הוכחה מדעית של תוספי נוקלאוטידים בבעלי חיים דווחה כמשפרת את ההבשלה וההתפתחות של מערכת המעיים, כמו גם את תפקוד מערכת החיסון.

Fit-aroma® טכנולוגיית תהליך מתקדם

טכנולוגיית התהליך המתקדמת במוצרי MONGE VETSOLUTION מכילה שילוב של מרכיב פיטו המצופה בחומצות שומן ארומטיות, המספק טעם ובריאות בו זמנית. ה-Fit-aroma® במזון הדיאטטי MONGE VETSOLUTION מיועד לביצועים ביולוגיים גבוהים ברמת הכללה נמוכה, על ידי שחרור מתקדם ומתמשך. התכשירים נבחרים לספיגה אידיאלית דרך מערכת המעיים. הטכנולוגיה הייחודית של ציפוי ליפידים ארומטיים סביב המרכיב הפיטו, מבטיחה שחרור מווסת ברמת המעי המעורר את פעולתו ותועלתו. הרכב Fit-aroma® מאפשר שימוש במולקולות ביו-אקטיביות (שבדרך כלל אינן מסוגלות לעמוד בפני תהליך הייצור) במזון דיאטטי עם זמינות ביולוגית אופטימלית.

מונג MONGE רפואי לכלבים
סינון לפי קטגוריה

מונג' Monge

מונג'
מונג’ מזון לחתולים נטורל...
המחיר המקורי היה: ₪ 89.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 65.00.
מונג'
מונג’ מזון לחתולים וט...
המחיר המקורי היה: ₪ 110.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 89.00.
מונג אוכל רפואי לכלבים דרמטוזיס 12 קג
מונג אוכל רפואי לכלבים...
המחיר המקורי היה: ₪ 399.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 319.00.
 26.58/ק"ג
מונג'
מונג’-מזון לחתולים וט סולושן...
המחיר המקורי היה: ₪ 110.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 89.00.
מונג אוכל רפואי לכלבים אינטסטינל לעיכול 12 קג
מונג אוכל רפואי לכלבים...
המחיר המקורי היה: ₪ 369.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 325.00.
מונג'
מונג’ -מזון לחתולים נטורל...
המחיר המקורי היה: ₪ 299.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 279.00.
מונג אוכל רפואי לכלבים הפטיק 12 קג
מונג אוכל רפואי לכלבים...
המחיר המקורי היה: ₪ 369.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 319.00.
מונג'
מונג’ -מזון לחתולים סלמון...
המחיר המקורי היה: ₪ 89.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 65.00.
מונג אוכל לכלבים בוגרים גודל בינוני עשיר בעוף 12 קג
מונג אוכל לכלבים בוגרים...
המחיר המקורי היה: ₪ 269.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 249.00.
מונג'
מונג’-מזון לחתולים נטורל עוף...
המחיר המקורי היה: ₪ 299.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 279.00.
מונג אוכל רפואי לכלבים רנל אוקסלט 12 קג
מונג אוכל רפואי לכלבים...
המחיר המקורי היה: ₪ 399.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 363.00.
מונג'
מונד’-מזון לחתולים נטורל יורינרי...
המחיר המקורי היה: ₪ 89.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 65.00.
מונג'
מונג’-מזון לחתולים מונו קיטן...
המחיר המקורי היה: ₪ 89.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 65.00.
מונג'
מונג’-מזון לחתולים וט סולושן...
המחיר המקורי היה: ₪ 110.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 89.00.

אהבתי

אהבתי טוען...
עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0
חנות חיות קרוב לטבע

לקוחות יקירים, התגלתה בעיה קטנה באתר בגלישה במחשב בלבד.
צוות האתר עמלים כדי לפתור אותה במהירות.
במידה ונתקלתם בבעיה שלא ניתן ללחוץ על מוצרים ו/או שלא נפתח אפשר לעשות F5 (רענן) ולהמשיך מאותה נקודה.
אתכם הסליחה והמשך קנייה מהנה. (נוחה)

אל תחמיצו את המבצעים שלנו! 👇🏻

אנחנו לא שולחים ספאם!