משלוח חינם בכל הזמנה מעל 199 ₪!
זמן משלוח 2-5 ימי עסקים

🏠 > מאמרים

אוכל לחתולים

אילו מזונות חשובים עבור חתולים?

Crocktail

החתול נחשב לחיית המחמד השכיחה ביותר בבתים אחרי כלבים. גידול חתול בבית לא מצריך הרבה עבודה, אך הוא מחייב דיוק בפרטים הקטנים כמו אזור גידול נוח ומזון איכותי. כמגדלי חתולים עלינו לדאוג למזון טבעי, איכותי, מזין ומדויק למצב הגופני של החתול שלנו. בעזרת קניה של מזון טבעי הכולל בתוכו קומפלקס מרכיבים חיוניים כמו שיש בסדרת קרוקטל תוכלו לדאוג לחיי בריאות איכותיים עבור החתול שלכם.

סיבים תזונתיים לעיכול טוב יותר

סיבים תזונתיים עוזרים למערכת העיכול של החתול לעכל את המזון בקלות. סדרת האוכל לחתולים של crocktail  עושה שימוש בסיבי תפוח שעוזרים למערכת העיכול וגם מזינים את הגוף בוויטמינים איכותיים. בכל סוגי המזונות שכלולים בסדרה תוכלו לראות כי סיבי התפוח נוכחים. 

אוכל לחתולים

הימנעות מדלקות באמצעות זרעי פשתן

לזרעי הפשתן סגולות רבות וכמו שהם טובים לבני האדם, הם מצוינים גם עבור חתולים. זרעי הפשתן עשירים באומגה 3 ובחומצות שומן המסייעות במניעת דלקות בגוף שעלולות להיווצר במהלך החיים גם אצל חתולים. תוכלו למצוא במרכיבי המזונות של קרוקטל גם את זרעי הפשתן. 

התאמת המזון על פי סוג החלבון

החלבונים מגיעים מן החי במוצרי בשר ודגים. יש חתולים שקל להם לעכל מזונות בשריים ויש חתולים שמזון עשוי דג טוב להם יותר לעיכול. מומלץ להתאים עבור החתול שלכם את מנת החלבון שטובה עבורו. תוכלו לבחון אוכל לחתולים מומלץ של קרוקטל ולרכוש את המזון שהכי מדויק עבור החתול שלכם. 

פרוביוטיקה להגנה על פלואורת המעיים

פלואורת המעיים היא עדינה מאוד ונוטה לתחלואה בקרב חתולים. מספיק שחתול צד מזון מן החי ולא אכל את האוכל המבוקר והאיכותי שנתתם ופלואורת המעיים עלולה לייצר נזקים. בשל כך, כחלק מפיתוח המזונות של crocktail, דאגו להכניס כחלק מהמרכיבים פרוביוטיקה שתפקידה להגן על המעיים. 

התאמת המזון לחתול 

בסדרת המוצרים של קרוקטל יש מגוון רחב של מזונות עבור חתולים. תוכלו למצוא מזונות המתאימים לחתולים בוגרים, מזונות עבור גורים, מזונות עבור חתולים שזקוקים לירידה במשקל ואפילו מזונות המפחיתים אבנים בכליות. אנו מזמינים אתכם להתאים עבור החתול שלכם את המזון הטבעי והמאוזן שנכון עבורו. 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

אהבתי

אהבתי טוען...
עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0
חנות חיות קרוב לטבע

לקוחות יקירים, התגלתה בעיה קטנה באתר בגלישה במחשב בלבד.
צוות האתר עמלים כדי לפתור אותה במהירות.
במידה ונתקלתם בבעיה שלא ניתן ללחוץ על מוצרים ו/או שלא נפתח אפשר לעשות F5 (רענן) ולהמשיך מאותה נקודה.
אתכם הסליחה והמשך קנייה מהנה. (נוחה)

אל תחמיצו את המבצעים שלנו! 👇🏻

אנחנו לא שולחים ספאם!