משלוח חינם בכל הזמנה מעל 199 ₪!
זמן משלוח 2-5 ימי עסקים

🏠 > מאמרים

אוכל לכלבים

איך תגנו על בריאות הכלב שלכם בעזרת מזון איכותי?

פרסטיז'
pro nutrition - Flatazor

הכלב הוא ידידו הטוב של האדם ובהרבה בתים הוא נחשב לבן בית לכל דבר. וכמו כל בן בית, גם הכלב זקוק למזון הכולל את כל אבות המזון ברמה גבוהה. כמו כן, הוא זקוק למזון המותאם לו, לצורת גופו ולחיזוק מערכות הגוף השונות. 

מחפשים אוכל לכלבים מומלץ? נסו את המוצרים של פרסטיז’!

כשאנו דואגים למזון מזין ואיכותי לכלב שלנו, אנו למעשה מחפשים מזון המותאם לגזע הכלב שמכיל תוספים הדואגים לבעיות שעלולות לצוץ בשיני הכלב, בסחוסים, בשרירי הלב, בתפקוד התקין של מערכת העיכול ועוד. כמו כן, אנו מעוניינים שהמזון יכיל ויטמינים שחשובים לחיוניות היום יומית של הכלב שלנו.

מוצרי המזון לכלבים של פרסטיז’ מכילים את כל המרכיבים שנחוצים לבריאות כלבכם ועשויים להאריך את חיי הכלב ולמנוע בעיות עתידיות. 

אוכל לכלבים בוגרים וכלבים רגישים

בדיוק כמו בני האדם, גם אצל כלבים קיימות אלרגיות למזונות מגוונים במערכת העיכול. ובדיוק כמו שאנו מבצעים טעימות לתינוקות ונזהרים ממזון אלרגני, גם אצל הכלבים יש לעשות זאת וכיום גם יש את האפשרות.

חברת פרסטיז’ דאגה שתוכלו למצוא מזון מלא שעשוי מכבש ואורז המתאים לכלבים רגישים. מדובר על מזון היפו אלרגני שאינו מכיל חיטה וסויה ובמקומם, מכיל מרכיבים שקלים לעיכול. כמו כן, תוכלו למצוא גרסה של מזון זה ללא בשר וללא גלוטן. 

מזון המותאם לכלבים פעילים מאוד

פעילות גופנית עצימה, גם אצל כלבים, עשויה להביא לפציעות בגידים, בשרירים ובסחוסים. כלבים בעלי אופי פעיל מאוד זקוקים למזון בעל תכולת אנרגיה גבוהה, עשיר בקולגן ועם קומפלקס ויטמינים שעוזרים להתאוששות לאחר פעילות גופנית. בסדרת פרסטיז’ אוכל לכלבים תמצאו בדיוק את המרכיבים הללו במזון שמותאם לכלבים פעילים מאוד. 

מזונות איכותיים לגורים והריון

אוכל לגורי כלבים וכלבות בהריון זקוקים למזון עשיר בוויטמינים ששומר על מערכת החיסון. מזון מסוג PUPPY הוא בדיוק המזון שמתאים עבורם. מדובר על מזון עשיר בשמן דגים ואומגה 3 המסייעים בהתפתחות המוח, שילוב של פרוביוטיקה המסייעת בתפקוד של מערכת העיכול ובטא גלוקנים המסייעים בחיזוק מערכת החיסון.  

אם גם אתם מעוניינים לדאוג לאורח חיים בריא של הכלב שלכם, זה המקום להתאים עבורו מזון עשיר ואיכותי. 

pro nutrition – Flatazor

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

אהבתי

אהבתי טוען...
עגלת קניות שלי0
אין מוצרים
המשך בקניות
0
חנות חיות קרוב לטבע

לקוחות יקירים, התגלתה בעיה קטנה באתר בגלישה במחשב בלבד.
צוות האתר עמלים כדי לפתור אותה במהירות.
במידה ונתקלתם בבעיה שלא ניתן ללחוץ על מוצרים ו/או שלא נפתח אפשר לעשות F5 (רענן) ולהמשיך מאותה נקודה.
אתכם הסליחה והמשך קנייה מהנה. (נוחה)

אל תחמיצו את המבצעים שלנו! 👇🏻

אנחנו לא שולחים ספאם!